دانلود کتاب سیاره همدلی

معرفی کوتاه کتاب

_____________

در این عالم بی انتها و در بین سیاره های بی شماری که توانسته ایم کشف کنیم تا به امروز نتیجه وجود حیات در سیاره های دیگر منتفی می باشد و تنها در سیاره خودمان یعنی زمین زندگی و حیات بدان گونه که ما میشناسیم وجود دارد.

وقتی به این فکر میکنم که در این عالم پهناور تنها انسانهایی هستیم که زندگی میکنیم ترس همه وجود من را در بر میگیرد و فکر زندگی آینده ما انسانها در این کره خاکی و چه خواهد شد افکارم را اذیت میکند ولی وقتی به اینکه آفریننده ای حتما هست فکر میکنم کمی من را تسکین میدهد.

این تنهایی باید عامل همدلی بین ما انسانها باشد و با فکر به این که چرا ما انسانها بعد از دست دادن یکی از عزیزان خودمان ناراحت میشویم و در زمان زندگیش اگر آزاری به او نرسانده باشیم یار و یاور نیز نبوده ایم و اتفاقاتی که برای ما انسانها شاید در آینده بیفتد چنانکه در گذشته بدون اینکه فکرش را بکنیم افتاده است، من را به فکر نوشتن این کتاب انداخت.

این کتاب بر گرفته از تخیلات من در مورد وجود زندگی در سیاره ای به نام سیاره همدلی می باشد که آنها هم مثل ما خودشان را تنها حیات زنده در عالم می دانند و نتوانسته اند حیاتی غیر از خودشان در کره های دیگر پیدا کنند و اتفاقی که برای سیاره آنها می افتد باعث میشود با هم همدل و مهربان باشند و اسم سیاره همدلی را انتخاب کنند.

داستان زندگی خانواده ای می باشد که در سال دو هزار و بیست و هفت به تاریخ سیاره همدلی زندگی می کنند و از اول پیدایش زندگی در سیاره همدلی از سلسله اجداد نسل به نسل خود که اجداد شان به جا گذاشته اند، باخبر هستند و به آن افتخار می کنند و از آثار به جا مانده از اجداد شان صاحب نمایشگاهی می باشند که امتیاز این نمایشگاه از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است و باعث منبع درآمد آن خانواده نیز میباشد.

خانواده را با نام خانواده اولدر میشناسند و رسم نام گذاری در سیاره همدلی این گونه می باشد که نام کوچک را عدد روز و ماه تاریخ تولد میگذارند و آقای توناین اولدر و خانم وان الیون اولدر صاحب دو فرزند یکی پسر به نام تری وان اولدر یازده ساله و دیگری دختر به نام ایت سون اولدر نوزده ساله میباشند. که در اینجا از نام عددی آنها استفاده می شود یعنی ناین پدر و الیون مادر و وان پسر و سون دختر

✅ نام کتاب : سیاره همدلی
✅ ژانر کتاب : علمی تخیلی – دراماتیک
✅ نویسنده : علیرضا بهنود
✅ ارسالی : علیرضا بهنود
✅ تعداد صفحات:  25 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال های آیین نامه 1402 با جواب
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

بت مولانا
حاجی آقا
ملت عشق
کتاب برادران کارامازوف جلد دوم
کتاب برادران کارامازوف
جنایات و مکافات
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟