دانلود کتاب جهان های موازی و NLP در قانون جذب

جهان های موازی و NLP در قانون جذب
معرفی کوتاه کتاب

_____________

قانون جذب در فلسفه تفکر نو، باور به این مساله است که فرد با تمرکز بر افکار مثبت یا منفی، می‌تواند اتفاقات مشابهی در زندگی تجربه کند. باورمندان به این قانون تلاش می‌کنند با محدود کردن تفکرات منفی بر تفکر مثبت تمرکز کنند تا اثر آن را در زندگی‌شان مشاهده شود. فیلم و کتاب راز به این قانون می‌پردازند. قانون جذب مبنای علمی ندارد و نوعی شبه‌علم است.

مایکل لوسیر در کتاب قانون جذب، ابتدا از زندگی خود پیش از آشنایی با این قانون می گوید. که هیچ فرصتی برای زندگی خلاقانه به او نمی داد. ساعات کار طولانی ، بدون تفریح و بی هیچ لذتی را ادامه می داد.

به زبان مایکل لوسیر: به محض اینکه با قانون جذب آشنا شدم شروع به تفکر در مورد شغل مورد علاقه ام کردم. از مربیگری و تدریس بسیار خوشم می آمد زیرا به من احساس خوشایندی می داد. رفته رفته زندگی من به بهترین شکل خود رسید. دیگران از من می پرسیدند که چطور زندگیت این قدر خوب شکل گرفت و من برایشان می گفتم درک قانون جذب این خوشبختی را برایم محقق ساخت.

تو قبلا قانون جذب را تجربه کرده ای . آیا تا به حال تجربه کرده ای که آنچه را که بدان نیاز داشتی ناگهان از جایی که انتظارش را نداشتی سردر می آورد؟

دیدن یک دوست، مشاهده یک شی خاص، تماس ناگهانی ، تصویر غیرمنتظره و …؟

آیا تا به حال فکر کرده ای چرا این اتفاق ها برای تو پیش می آید؟ این اتفاقات پیش می آید زیرا تو در زمان مناسب، در مکان مناسب هستی و این یعنی اینکه قانون جذب وجود دارد.

برخی افراد به دنبال مناسبت های بد هستند و قانون جذب به خواسته های آنان پاسخ می دهد. به یاد داشته باشید قانون جذب به تمام خواسته ها و ناخواسته های شما پاسخ می دهد.

لغات و اصطلاحات زیادی وجود دارد که برداشت ما را از قانون جذب نشان می دهد. این لغات عبارتند از: پیش بینی نشده، نعمت های غیرمنتظره ، تصادفی ، قضا و قدر ، کارما ، همزمانی ، شانسی ، منظور شده ، وقوع ناگهانی و …

این قانون همواره به تو می گوید چگونه این وقایع به وقوع بپیوندد. با این قانون انسان قادر خواهد بود آنچه را که می خواهد بدست آورد و آنجه را که نمی خواهد کمتر به دست می آورد. از جمله چیزهایی که با استفاده از قانون جذب می توان بدست آورد عبارتند از : شغل دلخواه ، تعطیلات دلخواه ، ارتباطات دلخواه ، مشتری دلخواه ، پول بیشتر و در کل آنچه در زندگی می خواهی و آرزو داری بدست آوری.

✅ نام کتاب : جهان های موازی و NLP در قانون جذب
✅ ژانر کتاب : موفقیت – توسعه فردی – هستی شناسی
✅ نویسنده : جمال پورمینه
✅ تعداد صفحات:  30 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهان های موازی و NLP در قانون جذب
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

آیین دوستیابی
کتاب بیشعوری
کتاب ضمیر پنهان اثر یونگ
کتاب خاطرات، رویاها و اندیشه‌ ها
کتاب رویاها
کتاب معجزه شکرگزاری
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟