دانلود کتاب سفر با دوچرخه

کتاب سفر با دوچرخه
معرفی کوتاه کتاب

_____________

در کتاب سفر با دوچرخه ، ضمن استفاده از کتاب تجربیات یک سفر دور دنیا با دوچرخه ، از سفرنامه آیدین غفارنژاد مهربانی، نیز بهره مند می شوید.

برای سفر با دوچرخه باید اطلاعات زیادی داشته باشیم. مهارتها، تجهیزات دوچرخه، مسیرها و هرچیزی که برای این سفر مهیج لازم است، را باید پیش از شروع آن بدانید.

در حال حاضر پیدا کردن اطلاعاتی برای سفر با دوچرخه ،در اینترنت کار ساده ای نیست. اما در این کتاب هرچه برای این سفر لازم است ، بصورت سفرنامه ای ، گفته شده است.

برای راهنمایی در خصوص سفر با دوچرخه، این کتاب را مطالعه کنید. در این کتاب شما می توانید اطلاعاتی در خصوص تورهای بین المللی، مسیرها و طراحی مسیر ، وسایلی که باید برای تعمیر دوچرخه همراه داشته باشید و روش هایی که می توانید با آن عمر تجهیزات سفر و کمپینگ خود را افزایش دهید، بیابید. همچنین تجربیات کسانی که با دوچرخه دنیا را گشته اند با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این کتاب نوشته اندرو و فریدل ، زوج جوانی است که از سال ۲۰۰۶ سفر با دوچرخه را به دور دنیا آغاز کرده اند و با طی بیش از ۶۰۰۰۰ کیلومتر، ۳۰ کشور را با دوچرخه طی کرده اند!

در بخشی از کتاب سفر با دوچرخه می‌خوانید

آماده شدن برای یک تور دوچرخه سواری چیزی نیست که نگران آن باشید. بله البته که لازم است برای شروع سفر شرایط نسبتا معقولی داشته باشید، و دغدغه هایی هم هست:

چه چیزهایی بردارم ، چطور بسته بندی کنم و برای کارهای روتین روزانه ام مثلا پختن شام با اجاق کمپ چه کنم؟

زمان زیادی طول نمی کشد که با این شرایط هم احساس راحتی کنید. از حیاط خانه تان شروع کنید. ساعتی را وقت بگذارید و چادرتان را اماده کنید. اجاقتان را هم تست کنید. مطمئن باشید که وسایل همراهتان را کامل می شناسید. سپس آنها را داخل خورجین یا تریلر دوچرخه خود، بارگیری و بسته بندی کنید.

اگر اصلا تجربه چنین سفرهایی را ندارید بهتر است به سفری یک روزه بروید و با دوچرخه بدون بار شروع کنید. برای این سفر فقط یک کوله پشتی سبک با تجهیزات ضروری شامل غذای سبک، آب و لباس گرم بردارید.

✅ نام کتاب : سفر با دوچرخه
✅ ژانر کتاب : ورزشی – تجربی
✅ نویسنده : اندرو و فریدل
✅ مترجم : آیدین غفارنژاد مهربانی
✅ تعداد صفحات:  138 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

یک نظر در “دانلود کتاب سفر با دوچرخه

  1. علیرضا گفت:

    خیلی جالب بود. سفرنامه این مدلی نخوانده بودم. ممنون از سایت کتابها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب سفر با دوچرخه
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

عصرهای کریسکان
درس های نبوغ از اینشتین
سفرنامه اولیا چلبی
قوانین کیهانی
کتاب جاسوسی در اسرائیل
اتاق مزاح
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟