دانلود کتاب راز موفقیت

معرفی کوتاه کتاب

_____________

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم.. همه ما در اعماق روح خود می خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم. می توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم، می توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری درآوریم. و می توانیم در هر زمینه ای که علاقه داریم به موفقیت برسیم.

آرزوی شما چیست؟ شاید رویایی است که آن را فراموش کرده اید و یا در شرف زوال و نابودی است. اگر آرزوی شما عملی می شد، وضع امروزی شما چگونه بود؟ رمز موفقیت افراد موفق دنیا چیست؟

کارهایی که گاه به گاه انجام می دهیم، ملاک نیستند. بلکه اعمال دائمی ما هستند که نقش تعیین کننده برای رسیدن به موفقیت دارند. پدر همه اعمال ما کدام است؟ چه عملی در نهایت، تعیین کننده شخصیت و راه زندگانی ماست؟

پاسخ این پرسش در کلمه تصمیم نهفته است. در لحظات تصمیم گیری است که سرنوشت ما رقم زده می شود. من بیش ازهرچیز، اعتقاد دارم که آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند، شرایط زندگیمان نیست بلکه تصمیمهای ماست. همانطور که در زندگینامه افراد موفق به این مهم می رسیم که خودشان سرنوشتشان را تغییر دادند!

ببینید یک تصمیم، که به موقع و با ایمان کامل به آن عمل می شود، چه نیرویی دارد. هنگامی که خیلیها این کار را رویایی غیرممکن تصور می کردند، استقامت و پابندی گاندی به تصمیمی که گرفته بود، آن رویا را به واقعیتی غیرقابل انکار مبدل کرد. نکته آن است که خود متعهد کنیم بطوری که نتوانیم از تصمیم خود برگردیم.

از شما می خواهم که همین امروز، تصمیمی بگیرید که بلافاصله موجب دگرگونی یا بهبود کیفیت زندگیتان شود. کاری را که به تعویق انداخته اید انجام دهید.. مهارت تازه فرا بگیرید.. با دلسوزی و احترام بیشتری نسبت به دیگران رفتار کنید … و یا به کسی که چند سال است با او صحبت نکرده اید، تلفن کنید. فقط بدانید که همه تصمیمها دارای پی آمدهایی هستند. حتی اگر هیچ تصمیمی نگیرید، این خود نوعی تصمیم است.

✅ نام کتاب : راز موفقیت
✅ ژانر کتاب : توسعه فردی
✅ نویسنده : آنتونی رابینز
✅ تعداد صفحات:  83 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال های آیین نامه 1402 با جواب
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

آیین دوستیابی
کتاب بیشعوری
کتاب ضمیر پنهان اثر یونگ
کتاب خاطرات، رویاها و اندیشه‌ ها
کتاب رویاها
کتاب معجزه شکرگزاری
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟