دانلود کتاب easy french step by step

کتاب easy french step by step
معرفی کوتاه کتاب

_____________

توضیحات :کتاب آموزش گام به گام زبان فرانسه Easy French Step-by-Step به شما کمک خواهد تا اصول اولیه فرانسه برای صحبت کردن، خواندن، و نوشتن را به سرعت و به طور کامل فرا گیرید. این کتاب برای مبتدیان طراحی شده و سطوح مبتدیان تا پیشرفته زبان فرانسه را به شما می آموزد این کتاب همچنین به شما می آموزد که دستور زبان و فرانسه را همراه با مکالمات روزمره فر گیرید کتاب آموزش گام به گام زبان فرانسه Easy French Step-by-Step همچنین  به صورت منطقی شما را قادر به توسعه و بهبود در مهارت های زبانی خود می گرداند.

برای استفاده کامل از کتاب آموزش گام به گام زبان فرانسه Easy French Step-by-Step و پیشرفت های دستوری این کتاب، شما  نیاز به یادگیری هر فصل و یا گام به گام و توالی در هر فصل،  یکی پس از دیگری دارید. ما به شما توصیه می کنیم تا از پراکنده خوانی در فصول این کتاب جدا خودداری کنید هر مرحله در این کتاب شما را قادر خواهد ساخت که فصل بعدی را به طور کامل درک کنید. فصل های این کتاب حاوی  شرح گرامر، تمرین های متعدد  (با کلید جواب کامل)، واژگان  و غیره می باشد. سعی کنید برای یادگیری مفهوم هر فصل و یادگیری مناسب فصول را یکی پس از دیگری بخوانید و تا یادگیری کامل فصل قبل به فصل بعدی مراجعه نکنید.

لازم به توضیح است که این کتاب به زبان انگلیسی توضیح داده شده است. مفاهیم توضیح شده در این کتاب شامل طیف وسیعی از موضوعات است به طور مثال در فصل اول مفاهیمی از اسم ها در زبان فرانسه آورده شده و فصل دوم و سوم نیز به صرف افعال در زمان حال و گذشته می پردازد.

✅ نام کتاب : easy french step by step
✅ ژانر کتاب : آموزشی
✅ نویسنده : میرنا بل روچستر
✅ تعداد صفحات:  399 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب easy french step by step
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

کتاب آکسفورد ورد اسکیلز سطح پیشرفته
کتاب آکسفورد ورد اسکیلز سطح متوسط
کتاب آکسفورد ورد اسکیلز
کتاب اول هنرستان تار و سه تار
دانلود کتاب تاپ ناچ
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟