دانلود کتاب ترس نتیجه عدم آگاهی است

معرفی کوتاه کتاب

_____________

چرا هیچکس نمی تواند جامعه را اصلاح کند و عدالت را برقرار کند؟ توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت آمیز در جوامع مختلف می باشد.

سلاح هسته ای یکی از بزرگترین دروغ های قدرتهای جهانی است. دلایلی که نشان می دهد سلاح هسته ای مطلقا وجود ندارد! در عالم مقیاس و درجه بندیها برای محور صداقت و راستی “مثبت بی نهایت” همانقدر مذموم و ناپسند است که “منفی بی نهایت”

واقعیت این است که زمانی می‌توان در جھت اصلاح جامعه گام برداشت و به سوی عدالت اجتماعی حرکت نمود که دروغ‌ ھای ابرقدرت‌ھا فاش گردد تا نشان داده شود که این ابر قدرت‌ھا قدرت دروغین و پوشالی دارند و تنھا با استفاده از عدم آگاھی و حتی نادان نگاه داشتن ملت‌ھا قدرت دروغینشان را به جامعه باور می‌دھند که اگر دروغ‌ھایشان برملا شود تضعیف خواھند شد و به دنبال آن قدرت طرفداران و سرسپردگان ابرقدرت‌ھا نیز کم خواھد شد.

بی تردید فریبکاری قوی‌ترین سلاح در خانه قدرتمندان است و در ھر زمانی صاحبان قدرت و مقام برای تسلط بیشتر بر جامعه به انواع ترفندھا و نیرنگ‌ھا متوسل می‌شوند از نگاه قدرتمندان بھترین راه برای کنترل جامعه ایجاد ترس می‌باشد. کاری که والدین ازکودکی با ما آغاز می‌کنند ھمان مسأله لولو خورخوره، ساده‌ترین راھی که ھمیشه جواب داده است. لولو خورخوره‌ھای امروز، بمب اتم، گرمایش جو زمین، موجودات فضائی، ھارپ و غیره صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه برای کنترل جھانیان دروغ‌ھای زیادی را به ملت‌ھا باور دادند ھم دروغ‌ھای علمی و ھم سیاسی و اجتماعی.

مثال افشا شده ای از دروغهای سیاسی افسانه هولوکاست است که حدود ۷۰ سال در باور ملتها بود. اما سرانجام این دروغ لو رفت و تبدیل به یک افسانه کهن شد.

✅ نام کتاب : ترس نتیجه عدم آگاهی ست
✅ ژانر کتاب : جامعه شناسی – اجتماعی – انسان شناسی
✅ نویسنده : کرامت سلیمی
✅ تعداد صفحات:  41 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال های آیین نامه 1402 با جواب
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

کتاب خشونت
کتاب اختیار آزاد زیستن
با قصه و غصه کرونا
تغذیه سالم در درمان سرطان
کتاب فواید گیاهخواری
ساخت های خانواده
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟