دانلود کتاب جامع و مصور سوجوک – طب سوزنی مدرن کره ای

کتاب سوجوک
معرفی کوتاه کتاب

_____________

توضیحات: روش درماني سوجوك كشف جديدي در عرصه پزشكي و از اهميت ويژه اي براي انسانها برخوردار است. اين روش توانسته است خود درماني و مراقبت از خود را به سطح نوين و بالاتري ارتقا دهد. از آنجايي كه بسيار ساده و استفاده از آن براي همگان امكان پذير مي باشد اين امكان فراهم آمده است كه به بسياري از بيماري هايي كه درمان آنها نيازمند به كارگيري روش هاي پرخرج توسط افراد حرفه اي بوده است با موفقيت و با كمترين دانش پزشكي در منزل افراد پرداخت.

کتاب سوجوک از تمامي روش هاي خود درماني بسيار فراتر مي رود. به علاوه خيلي هم موثرتر از گروه كثيري از شيوه ها و داروهايي است كه به منظور درمان انواع بيماري ها در پزشكي غربي به كار مي روند. ولي متاسفانه هنوز در حد شايسته اي شناخته نشده است. دليل اصلي آن هم اين است كه علي رغم اين كه ريشه هاي اين روش را بايد در گذشته هاي خيلي دور جستجو نمود ولي در واقع روش جديدي محسوب مي گردد. اين روش اولين
بار توسط دكتر پارك جي وو در كره جنوبي كشف شد و اولين گزارش هاي علمي مربوط به آن به سال 1987 بازمي گردند. از آن تاريخ تاكنون استفاده از آن همواره رو به گسترش بوده است. هر چند كه فرايند آشنايي جهانيان با آن طولاني، پيچيده و مستلزم تفكر است و احتمالاً ده ها سال به درازا مي كشد ولي به هر حال روزي فرا خواهد رسيد كه استفاده از آن جزئي از زندگي روزمره ميليون ها تن از ساكنان كره زمين خواهد گشت.

✅ نام کتاب : جامع و مصور سوجوک طب سوزنی مدرن کره ای
✅ ژانر کتاب : آموزشی – مصور
✅ نویسنده : پلامن ایوانف
✅ مترجم : فرهاد فروغمند
✅ تعداد صفحات :  236 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب سوجوک
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

کتاب خشونت
کتاب اختیار آزاد زیستن
با قصه و غصه کرونا
تغذیه سالم در درمان سرطان
کتاب فواید گیاهخواری
ساخت های خانواده
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟